Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-07, 22:03   #4 (permalink)
Symphony
Senior Member
Guldmedlem

Symphonys avatar

Reg.datum: Sep 2007
Standard

Jag skrev ett annat inlägg som heter typ " En bit av mitt liv" där jag skriver mer om varför jag tror jag är deprimerad och osäker.

det känns som en del av mig som jag inte har tagit itu med.

Ska jag vara ärlig. Jag tror väl inte mina kompisar är några super raggare som får brudar hela tiden- och jag bryr mig inte heller iall det skulle det.
Men jag är faktiskt rädd för sex.

Känns som man måste vara så perfekt. Jag har inte haft sex mycket.
Och det är väl det man är rädd för...dels att inte få sex under en livstid. Att vara den där "zombien" som låter sitt liv passera och man blir 120 och dör på ålderdomshem.

Sen är jag rädd för att inte vara bra nog. Jag hatar att alla tjejer bara gillar dom roligaste, socialaste, varmaste, ledande, dominataste- vet vad jag vill ha killarna. Jag kan vara sådan till viss mån. Men jag orkar inte nu.

När man tänker på framtiden så har jag ingen anning. Jag vill veta om det är värt det att leva 10 år till. Typ vad får jag för det?.

Sen hatar jag tex om man nu säger så här. " Ser ingen mening med livet, kan lika gärna dö"..så är det någon som kontrar med " Men tänk på allt du missar då? allt underbart"

Det är ju det som är trist att leva 50 år och veta att du kankse får sex minst 7 gånger i livet. Bli kär och dumpad 110 gånger.

Ne jag vet inte....känns inte lockande.
Tråkigt om livet ska vara så mekaniskt,, vilket det har blivit när man läst om alla pick up grejjer hur du bllir mer social osv.

Man lever ju för sig själv, trivs man inte så vill man ju försvinna och då borde man ju få göra det. Jävligt svårt bara.

Detta blir 2 gånger jag går in i en depression isåfall. Vet inte om jag vill det. Bara förstör hela jävla tiden. Kan ju inte leva, man lever som om man är död.

(jag kan inte förklara, känns bara jävligt jobbig blir bara yr när jag tänker på det)
Symphony är inte uppkopplad   Svara med citat