Alltså. Jag vet inte. Juste nu är jag fast i känslor och tänker jättemycket hela tiden och har svårt att fokusera på nuet. Även om jag bor mer centralt nu med. Sen kanske det beror på att jag blivit lite out eftersom jag blivit intresserad av en tjej. Och är rädd att hon kanske ska strunta i mig om jag visar mig svag.
Jag går i perioder. Vissa perioder dom lätta perioderna kan jag småprata med vem som helst utan problem.
Men nu exempelvis så bor jag med 2 grabbar i en lägenhet. Och jag gillar inte pressen på att " Nu ska vi ut och ragga brudar". Då får jag tankar som "Ånej ett jobbigt danställe med massa jobbiga killar som ser likadana ut och bara ser ner på en typ, sen finns det tjejerna då som är Awsome loking..men eftersom jag är är lite känslig av mig så är jag inte intresserad".
Sen tror jag såhär. Att jag har mått dåligt nästan hela livet eftersom jag tänkt "Jag kommer aldrig träffa en tjej, jag är för blyg, för tungsinnad"
Och När jag såg en tjej som såg jättebra ut då fick jag ångest. Men nu är det nästans om du ser 10000 tals tjejer som ser jättesexiga ut...men jag tröttnar på deras utsende. Jag kan inte attraheras längre. Nästan som man blivit asexuel? vilket är jävla tråkigt isåfall.
Men som igår så pratade jag bara på automatik med vänner och tjejer. Inners inne ville jag bara gå därifrån och säga typ " Du visst du har tagit studenten kompis, Men du är så jävla dryg så jag går hem nu...typ"
Nja jag får väl ingen ångest av att ringa typ ytliga vänner och så eller är det det du menar?.
Det mer att jag kan få prestationsångest. Typ du är kille gå fram och prata osv. Sen vill man ju inte förstöra för kompisarna.
Just nu läser jag och tittar på massa sånna självhjäps grejjer. Men det fastnar endå inte i huvet.
A jag vet inte...kan inte tänka riktigt just nu.
|