Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-07, 19:49   #29 (permalink)
yvi63
Junior Member
Nykomling

yvi63s avatar

Reg.datum: Apr 2008
Skicka ett meddelande via MSN till yvi63
Unhappy Tyvärr......Tyvärr...........

...inga glada nyheter här inte.Det sparkas fortfarande glatt mot plåtfasaden och nu har de kommit på att om de sparkar basketboll mot bollplankan så låter den nästan värre än plåtfasaden!Alltså det finns ingen lösning på detta verkar som.Jag tror jag ger upp och flyttar för det är inte värt det att må såhär pga några ouppfostrade ungar och deras föräldrar.Synd att det blir så att man måste fly från ett område pga några dårar.Jag läste det att många har problem med barnfamiljer som tror sig göra vad de vill i en bostadsområde.Egentligen det skulle vara som dagens 55+ boenden finnas även typ barnfria gårdar där man skulle kunna bo i lugn och ro.Det var faktiskt igår som jag beslutade mig att fly när det var inte ens 10 minuters lugn och ro på gården under hela dagen.Min sambo jobbar som väktare-han har skaffat sig en övernattnings lägenhet för att kunna sova ut när han jobbar!!!Då kan Ni tänka Er hur boendekvaliteten är på detta gård....Jag har en stor fin balkong men där kan man inte sitta - iallafall inte utan öronproppar.Wow nu kom jag på en sak!Jag ska skriva en bok ,det ska heta : Inte utan öronproppar Det är bara synd om nästkommande hyresgästen vars liv kommer också att förstöras.I detta gård finns mera 2 rummare än större läg för barnfamiljer.Undrar vem är det som skulle anpassa sig egentligen.Jag är så himla trött på deras tjat...barnen...barnen har rätt till allt eller?Det är kanske pga såna föräldrar som dagens samhälle ser ut såhär.Unga har ingen respekt numera.Det är bara att läsa tidningarna eller ge sig ut en dag och kolla deras beteende.Jag är fostrad så att om jag sitter på bussen och ser en gammal människa som knappt kan stå i sina ben med käpp - så reser jag mig och erbjuder personen min plats.Det har jag inte sett att en enda gång att en ungdom gör här i Gbg.Men kommentera det kan dem som jag hörde en gång: Kolla kärringen,ena benen är i graven..Kvinnan var säkert över 85-90 år.Jag reste mig för att överlämna min plats.Ush säger jag ....jag måste erkänna att min handflata kliade...Jag är inte den som gillar slåss men jag skulle mer än gärna klappa till denna ouppfostrade 20 åring...Men men jag slutar för idag jag ska gå och ta en Atarax....
yvi63 är inte uppkopplad   Svara med citat