Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-06, 01:16   #1 (permalink)
Peter1974

Unhappy Jag vet inte hur länge till jag orkar med detta

Jag ser ännu en sömnlös natt framför mig.

Varje natt när jag har gått och lagt mig och försöker somna kommer tankarna kring förlusten av körkortet pga trafikolyckan 2007-07-13 (se inlägg på annan plats i forumet). Jag ligger i sängen och ältar, ältar och åter ältar händelsen, den kränkande behandlingen jag blev utsatt för av psykiatrin, Vägverkets maktmissbruk etc etc.

Till slut ger jag upp försöken att somna, blir förtvivlad och slår näven i väggen för att sedan gå upp och lägga mig i soffan framför TV:n till klockan 5-6 på morgonen.

NÄR ska Vägverket ge mig körkortet tillbaks så att jag kan lämna den här tragiska händelsen bakom mig och påbörja REHABILITERINGEN, genom att börja styrketräna, sola och bada, gå ut och träffa folk m.m????

Den här sommaren kommer att gå till historien som en av de absolut SÄMSTA i mitt liv! Jag kan bara hoppas på att solen och värmen tar slut snart och ersätts av REGN OCH KYLA! När det regnar och är kallt ute behöver jag inte ha lika stor ångest över förlusten av körkortet då det ändå är bäst att hålla sig inomhus!

"Tack" Vägverket och psykiatrin för att ni sabbade vad som kunde ha blivit en av de mest fantastiska somrarna i mitt liv! ;-(

Har jag inte fått tillbaks körkortet den 1:a augusti kan jag tvingas TACKA NEJ till tjänsten som elektronikkonstruktör jag har fått hos ett företag i Göteborg pga att jag är beroende av bilen och körkortet för att kunna ta mig till och från jobbet!

"Billigt och bra" för Sveriges skattebetalare om jag tvingas tacka nej till jobbet och sjukskriva mig för ångest och depression pga förlusten av körkortet och Vägverkets maktmissbruk!
  Svara med citat