Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-06, 00:50   #5 (permalink)
kamraten
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: Jan 2007
Standard

Tack för era inlägg. Jag finner det extremt intressant att läsa era åsikter/råd om min situation. Jag är evigt tacksam.

Säga till lärare/rektor ytterligare en gång - De kommer inte sluta ändå. Det finns liksom ingen gräns för dom. De mobbar bara mer. Sedan så är de trakasserierna de säger inget klockrent jag kan säga "detta elaka säger de till mig". Då de oftast förlöjligar gången då jag sa till. Typ "jag säger till lärarn". Självklart är det en satir av mig och målet de vill uppnå när de säger så är att såra mig. Det är inget jag kan säga till lärare om. Det blir liksom "De hånar mig för att jag sa till." Det är inte mycket att gå på... Och det med att de kastar saker på mig det är jag 100% på att de kommer förneka. Vid det (stora)första tillfället när jag sa till så förnekade de först. Fast då kunde det bevisas att de ljög. Här däremot går det inte bevisa att de vid ett tillfälle kastat saker på mig.

Förövrigt fattar jag inte hur de åker hålla på... Nu så är det ett år kvar i samma klass som de sedan är jag helt fri från dem. Och möjligen, så minskar mobbningen efter ett långt sommarlov, Kanske. Så att bara stå ut och undvika de så gott som möjligt hade jag tänkt satsa på. Låter det som en bra eller dålig idé? Jag har ju en del andra vänner i skolan som jag kan vara med. Och jag kan prata med vuxna hemma om mobbningen.

Låter bra eller?
kamraten är inte uppkopplad   Svara med citat