Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-03, 18:20   #1 (permalink)
yoyo27
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: Jun 2008
Standard något som gnager

Jag undrar över en sak. Det är inte så allvarligt, men är ändå något som jag funderar mycket på just nu och jag tror att jag kanske behöver skriva av mig för att släppa det helt.
Det var en sak som hände med min första pojkvän, jag var 16 år då och han var 19. Det var andra eller tredje gången jag någonsin hade sex. Det var inga konstigheter alls i början, när vi hade samlag,men jag kommer ihåg att jag efter ett tag började bli öm och få ont. Då sa jag till att jag inte ville mer och sa även att det gjorde ont. Istället för att sluta på en gång, som jag var helt säker på att han skulle göra, fortsatte han och sa att han skulle vara klar snart. Jag sa att det gjorde ont, att jag ville att han skulle sluta och låg till slut och grät men han fortsatte ändå tills han var klar.
Precis efteråt, när han märkte att jag inte mådde bra, insåg han att det han gjort var fel, antar jag, för han sa (och det här minns jag supertydligt): Det där var ju fan våldtäkt. Han verkade arg och gick ut ur rummet men sa inget mer till mig om det. Jag kände mig jättekonstig, det kändes vekligen fel. Men sen redan samma kväll hade jag sex med honom igen, för jag ville inte att han skulle känna sig dum för det som hade hänt. Sedan var vi tillsammans i 4 år innan jag förstod att han inte var den bästa killen. Sedan trängde jag bort händelsen och under den resterande tiden jag var tillsammans med honom tänkte jag inte på det en endaste gång. Minnet av det kom till mig när jag ca 6 år senare läste om en tjej som hade varit med om typ exakt samma sak. Kan jag ha förträngt minnet så länge? Däremot har jag kommit och tänka på det nu och jag tror att den händelsen kan ha format hela mitt nuvarande sexliv, att jag inte riktigt kan vara närvarande när jag har sex. Jag kan nu inte sluta tänka på detta, trots att jag vet att det inte är så allvarligt och att många är med om mycket mycket värre saker. Mår ändå rätt dåligt över detta nu och jag undrar bara vad det var jag var med om den dagen och om det är möjligt att en sådan grej kan ha gjort så att jag nu inte kan vara närvarande vid sex även om det är med någon som jag bryr mig om.
Hoppas att någon orkade läsa
yoyo27 är inte uppkopplad   Svara med citat