Citat:
Ursprungligen postat av Zeraphina
Ett bra tips är att slänga den jävla webcamen och försök att säga till dig själv, när dessa impulser dyker upp att du inte behöver göra detta. Sätt upp lappar vid datorn om det skulle behövas.
Du behöver antagligen något som hindrar dig från detta.
Sköt om dig
Förlåt om mitt svar lät "elakt" eller "okunnigt".
|
Det är bra saker du skriver jag har varit med om nästan samma sak att en kille har manipulerat mig ett flera tal gånger att han är tjeje och sådant och han håller fortfarande på och ut gersig för att vara tjejer och så säger han visa i cam hela tiden och sedan så säger han du kan få en bild om du visar säger han och det är min mage eller så och så ska jag stå och posera och sådant. Och så hotar han med att om inte jag forsätter så hotar han mig med att lägga ut bilderna på nätet och sådant.
Så jag vet precis hur det är vi sitter i samma båt.
Detb som jag tror har att göra med att andra blir manipulerade är att många gånger så är det killar kan vara eller tjejer som blir lurade av andra för att dom vill bli omtyckta för den dom är och så. det kan ha att göra med än självkänsla om jag vet rätt och så. Och så tror man att tjejer som går på krogen inte kan gilla en kille som inte gillar att gå på krogen eller sådant för att han är rädd för att göra bort sig eller annat eller för att det är mycket folk och sprit det kan det också ha att göra med.
Hopas att ni förstår hur jag menar och uppfattar mig rätt.
mvh/Ossart