Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-29, 10:44   #2 (permalink)
Delfinen
Senior Member
Diamantmedlem

Reg.datum: Nov 2007
Hej!

Du har inte det lätt med ditt ex. Men som man säger synden straffar sig själv. Och med det menar jag att hon får nog i framtiden sitt straff, sanningen kommer alltid fram.

Lite otur det här med pengarna på kontot, din son har ju inte visheten hur man hanterar sådana saker. Att du sätter dit din son, ja så är det i praktiken , men vid förhandlingarna är det ju viktigt att det kommer fram vad som igentligen har hänt. Och att din son verkligen är med och hör.
Din son trodde ju att kunde andvända pengarna och känner sig nog väldigt pressad av sin mamma som ligger på som en igel på honom, han vågar nog inte säga sitt hjärtats mening i allt detta.

Ett råd jag vill ge dig, din son är kanske inte lyhörd nu och vill lyssna på dig. Skriv ner allt som hänt både bakåt och de som händer kring allting nu nutid . När dagen kommer kan du visa honom allt du skrivit. Samtidigt får du lätta på ditt hjärta och vetskapen om att en dag skall jag visa honom det jag skrivit.

Önskar dig lycka till och ge inte upp. Efter regn kommer solsken ,även fast du känner att allt är mörkt.
Delfinen är inte uppkopplad   Svara med citat