Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-28, 11:55   #1 (permalink)
lillasjöjungfrun
Member
Bronsmedlem

lillasjöjungfruns avatar

Reg.datum: Mar 2008
Standard Tror att jag har blivit utsatt för sexuella övergrepp som bebis..

Jag vet inte men det känns som om jag blivit utsatt för övergrepp som barn..när jag var bara 2 år eller yngre...minns inte, men det känns som om ända sedan jag föddes kände jag mig våldtagen..har gjort det hela livet av nån konstig anledning....kanske det också bero att jag gick i på skolan hos nunnorna i Italien...
sen så var det också det faktum att mina föräldrar skiljde sig när jag var 2 år..sen levde jag mest dessa 11 år med mamma..jag mötte många människor som behandlade mig illa+mina föräldrar...
jag har hela livet trott att pappa ska förgripa sig på mig (han vet inte om det)..det känns som om han är så hemsk person att han skulle kunna göra det...jag har en känsla att nån förgrep sig på mig och våldtog mig som liten..men självklart minns jag inte...annars skulle jag väl inte gå runt och tro att det ska hända igen?
fast vem? ja..det skulle kunna ha vart både mamma och pappa eller nån helt annan...
det är bara det...att de i min hemska familj brukade säga "oj..så pappa tog hand om dig" och så samma sak om många andra i släkten som ville ta extra hand om mig..jag tyckte att sättet som typ min farmor o.s.v.
lät lite konstigt..lät inte så äkta..jag trodde inte på det..då tänkte jag de som mest värnade om mig de kan ju ha gjort det..nån av de..eftersom alla i släkten bara tycker bra om de...mig har ingen brytt sig om..
det var som om alla andra i släkten/familjen att vad de än sa så var det deras lag...o.s.v.
det var som om vad jag än sa..så var det ingen som stödde mig...
som tur har jag ingen kontakt med nån av de..det finns ingen anledning...
vi har aldrig haft nån bra relation....
lillasjöjungfrun är inte uppkopplad   Svara med citat