Ämne: konstigt??
Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-27, 18:36   #7 (permalink)
JaniC
Member
Bronsmedlem

JaniCs avatar

Reg.datum: May 2008
Skicka ett meddelande via MSN till JaniC
Wink

Jag vet vad du menar med att det känns skönt.. jag har problem med självkänslan med, yttrar sig på mitt utseende. fast det ska jag besegra så . Och visst fan är det skönt att supa och kunna prata öppet med folk, ohja. fyfan. det kommer jag fortsätta med också. har också en farssa som dricker mycket. misuppfatta mig inte, min farssa är BÄST. han är ingen alkholist. men han har det i generna. och ibland kan det bi för mycket.. men jaja.. han blir bara mera GO när han är full.. men iaf. JAG vet att jag inte ska bli ett fylllo. så länge jag ställer in mig på det och tar det lungt och inte super varje helg så går det ju bra. men jag tycker att du ska prata med någon.. man vill ju gärna säga till sig själv"äh, inte fan behöver jag prata med någon, jag klarar det hära" men så går det inte till. man måste få förståelse från någon utomstående. och som tar grejjer objektivt! och dom flesta som jobba inom psyk/barn vård är hemskt trevliga och goa! sen när man väl har pratat med någon, så känner man den dära känslan av att man betyder något, och man lämmnar med ett smile på läpparna sen kan du öva på att ställa dig i spegeln och ge dig själv kommentarer som"jag duger som jag är, och gud vad bäst/snygg jag är).. läs gärna Mia Törnbloms bok om Självkänsla "Självkänsla Nu!" den har hjälpt mig att leda mig på rätt väg när allt så som svartast ut!
JaniC är inte uppkopplad   Svara med citat