Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-27, 14:45   #17 (permalink)
per n illa
Banned
Guldmedlem

Reg.datum: May 2008
Standard tack det värmer...

Citat:
Ursprungligen postat av Jolene Visa inlägg
Det är starkt av dig också att lyckas sluta på det sättet. Fängelse är ju inte annars känt för att vara ett ställe som gör människor bättre... Jag kan förstå din flickvän, samtidigt som det måste vara jobbigt för dig som varit drogfri så länge. Jag vet inte hur långt du är beredd att gå? Vad är det som är hennes problem? Är hon rädd att du ska börja eller att du faktiskt redan tar droger? Skicka brev om du vill.
med tanke på de tillfällen, innan "kollot" som jag kallar det, var det befogat för jag var helt klart "a pain in the ass", och enl. henne var det i "all välmening", vilket gjorde att hon då skulle fria mig efter 5 månader i häkte MED RESTRIKTIONER, försökte begå självmord 2 gånger, tänk dig att sitta isolerad i 150 dygn, UTAN ATT VARA SKYLDIG, och hon ändrade uppgifter om tider m.m. MEN HAR DOM FÅTT GREPP I DEN SVENSKA RÄTTSKIPARKÅREN KAN MAN INTE STOPPA KARUSELLEN, jag dömdes för en uppdiktad saga till 2.5 år internering, och du frågar vad är flickvännens problem, borderline m.m. diagnostiserad vilket stör kopplingen mellan orsak och verkan å utfall handlar utan att tänka på konsekvenserna och som vi vet hamnar rapers lite ovan pedosar på skalan av poppis interner, och att
man halkkar i duschen, eller saknar delarav garnityret vid muck är inget ovanligt, men hon förstår fortfarande inget. en annan problematik med bpd är att hon tror att jag fortsatt, men nej, se tid. inlägg. ang att sluta med ett missbruk, att stödjas är väl bra men när alla skyddande å hjälpsamma händer en dag är borta är risken att falla dit så mycket större än om du av egen fri vilja & kraft har befriat dig från knarkets bojor, eller hur.
att hon haft mitt missbruk att skylla på som tidigare funkar ju inte nu så att påstå att 2SHE DID IT FOR THE MONEY" ACCENTUERAS AV ATT INNAN HON SVEK, HAR ERBJUDIT TESTER M.M. GÅR PÅ KONTROLLER FÖR MITT KÖRKORT ÄNNU, så kör hon the silent treat för hon vet inte vad hon skall hitta på nu, och om jag säger att min drop var när det började dimpa ned kopior på tagna kreditupplysningar om mig, TAGNA AV HENNE. slut för idag
per n illa är inte uppkopplad   Svara med citat