Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-27, 02:19   #2 (permalink)
liten26
Senior Member
Guldmedlem

Reg.datum: May 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av moltas Visa inlägg
hej,

när bör man söka hjälp? Och var??

Har haft panikångest tidgare och kan iof känna av det fortfarande men har fått verktyg till att hantera de situationerna...

Men nedstämdheten? Känner mig sååå ledsen..nu var det ett tag sen och jag trodde i min enfald att jag skulle slippa. Har ju de bästa barnen, underbar make, älskar mitt jobb..varför ledsen??

Jag sover gott, tack och lov men har börjat fundera så mycket på sjukdomar och vad som händer i hjärnan etc..spec när man läser om dessa sjuka människor som begår alla våldsbrott. Kan vem som helst göra det? Kan det plötsligt "slå över" så man blir riktigt dum i huvudet? Oroar mig så mycket för att tappa kontrollen...

Blir oxå lätt arg, spec på mina barn och det gör mig så olycklig.- har liksom inget tålamod längre..känns som om jag bara skriker hela tiden...försöker säga förlåt osv men vad gör det...vilken rutten förebild jag är. Försöker att gå undan nu istället för att bli arg på dem...Försöker...

Vad ska jag göra...

Olycklig...
är ingen expert men svarar ändå......

nej, ytterst ovanligt att man vaknar upp en dag tokig.

du verkar ha det tufft och jag tycker du ska söka hjälp om det påverkar dig. vänd dig till psykiatrin i din stad.

är man nedstämd så påverkas tålamodet... man kan bli väldigt lättretlig och trött. det kommer att gå över (dock inte på en dag) när du finner hjälp
liten26 är inte uppkopplad   Svara med citat