Citat:
Ursprungligen postat av Jolene
Inte säker på att jag förstår vad du försöker säga?`
F.ö. var det heroin han tog (bland annat)(under ca 6 månader), efter att ha varit helt clean från allt i 12 år.
Du undrade vad som fick honom att balla ur nyligen, det mesta får honom att balla ur. Men så har det alltid varit. Vi är väldigt olika på många sätt, jag är ganska tyst och introvert och kreativ, han är extremt utåtriktad och pratsam och tävlingsinriktad. Kanske inte nödvändigtvis ett problem, men för ss var det det eftersom han inte förstod varför jag var så känslig och tyckte det var jobbigt mest.
|
vad jag försöker säga är att jag är oxå fd. narkoman som försöker övertyga min flickvän om att, trots massa lögner i det förflutna, har
varit drogfri i nästan 4 år. att jag har tömt minfamiljs både nuvarande och tidigare, på all tillit och förtroendekapital, men min högsta önskan är att
på sikt bygga upp mitt konto igen. jag fick hjälp in i fängelse på ett horribelt sätt och blev då drogfri på ett vad jag kallar artificiellt sätt, och
ville göra det av min inre kraft för att det skulle bli permanent, för det är
som jag enda sättet annars bärs man på andras vingar och om dom dras undan faller du pladask igen OCH DET VILL JAG INTE. blev imponerad när jag läst din historia och då är jag av den äldre stammen knarkare och har
hållt mig till hasch och amfetamin. VILL ATT MIN FLICKVÄN OCH TILLTÄNKTA LIVSKAMRAT INTE SVIKER MIG NU NÄR JAG KOMMIT HIT.
hoppas det var enklare att förstå.
tack