Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-26, 00:54   #6 (permalink)
Grabben
Senior Member
Guldmedlem

Grabbens avatar

Reg.datum: Mar 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zeraphina Visa inlägg
Jag kan inte med att såra någon på något sätt alls.
Jag kan inte säga emot folk.
Jag vill inte bli osams med folk.
Jag skäms över allt jag gör (bilder, texter, konversationer)
Jag vågar inte prata med folk.
Etc

/
Precis som du så kan jag inte såra någon. Faktum är att jag är handikappad av mitt behov att vara alla till lags. Det ger mig problem i alla möjliga lägen, t.ex på jobbet. Jag kan slita ut mig totalt när jag försöker få saker att fungera själv, istället för att sätta ner foten och säga åt en kollega att den får banne mig skärpa till sig. Självklart blir jag då den som alla går till när de vill att någon annan ska göra deras arbete.

Jag får väl säga att jag inte är så hopplös som jag varit tidigare, men jag har blivit en måltavla vissa gånger när kompisar känt för att trycka ner någon annan för att själva må lite bättre. En av dessa kompisar har jag äntligen lessnat på och mer eller mindre sagt upp bekantskapen med.

Är rädd för att göra bort mig. Vill inte gärna ta risker socialt utan går i gamla hjulspår. Detta är en av anledningarna till att jag inte har någon som helst kontakt med tjejer. Överhuvudtaget har jag svårt socialt på grund av detta eftersom jag går omkring och är rädd att göra bort mig om jag testar något nytt. Tjejerna är ju det största problemet eftersom jag inte kan närma mig en tjej eller ta ett initiativ av rädsla för att "misslyckas".

Du skriver att du känt så här i 7 år, hur gammal är du nu?
Grabben är inte uppkopplad   Svara med citat