Har utfört ett sexuellt övergrepp!
Jag är en kille med en bra uppväxt, trygg familj och många vänner. Jag är 23 år och det jag ska berätta om hände när jag var ca 14-16 år gammal.
Jag befann mig på ett släktkalas och det var en massa folk. Det fanns en liten tjej som kom från den andra släkt sidan som var jätte gullig. När vi alla kusiner lekte ville hon hela tiden leka med mig. Hon var ca. 5-6 år skulle jag tro. Vi lekte och lekte. Hon skrattade och klängde. Hon ville som inte ville sluta leka med mig. Jag tyckte det var kul men när vi låg där på en madrass började jag få sexuella känslor i kroppen.. Jag gjorde inget mer då. Vi gick tillbaks till festen. Sedan var det några stycken av oss som satte oss och kollade på film. Flickan ville bestämt sitta i mitt knä. Jag blev kåt och sen började jag ta henne utanpå trosorna. Detta höll på i ett bra tag. Kanske en halvtimme. Jag visste att det jag gjorde var fel. Jag inbillade mig själv att flickan tyckte det var skönt.
De första åren efter händelsen tror jag att jag mer eller mindre förträngde det jag gjort. Men nu på senare år har jag börjat få dålig självkänsla och självförtroende och känner att jag inte kan se folk i ögonen längre. Har börjat arbeta med mig själv och detta minnet har kommit tillbaks i mitt medvetande. Jag känner en otrolig skam och vill ha det som hände ogjort! Har aldrig berättat för någon om detta. Händelsen finns i mina tankar varje dag och jag mår bara sämre och sämre. Vill ha någon att prata med! Vill be flickan om ursäkt! Jag undrar ofta om hon kommer ihåg det som hände, eftersom hon var så ung. Finns det någonstans jag kan vända mig? Jag måste reda ut detta.. Jag mår så dåligt när jag tänker på vad jag gjort, när jag tänker på vilken skada jag kanske har orsakat den här flickan.
Senast redigerad av Seah den 2008-05-26 klockan 18:59.
|