Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-24, 15:38   #18 (permalink)
wolfiemother
Junior Member
Bronsmedlem

Reg.datum: Apr 2008
Standard Narkomanvårdsgruppen- inom socialresurs

Citat:
Ursprungligen postat av ToddMorgan Visa inlägg
Jag förstår inte riktigt vad du menar med att vänta ett tag? Vänta med att lägga ner eller vad? Känner mig lite små korkad nu. =) Ja jag är bosatt i Gbg och tar jätte gärna emot tips. Men eftersom att dom känslor som nu börjat blomma upp i mig e så nya vet jag inte vilken slags vård som e mest lämpad för mig....

Jag menade egentligen om du nu , var du nu var som du skrev , att även om det tog tid där så kanske det inte hjälper dig så bra om du går därifrån för att det tar tid , vi som har missbrukat (jag har aldrig använt narkotika men de e sak samma egentlien vad det är) så har vi lagt ner mycket tid på den drog vi valt att använda och vad blir det då om man får ta tid att väänta på hjälp , det va det jag menade ?

Om du inte vet vilken hjälp o vilket stöd du vill ha så kan det väl vara bra att börja med en samtalskontakt som kan hjälpa dig att reda ut begreppen , dels om vad för hjälp som är bra men sen dina egna känslor kring detta ?
Jag går på narkomanvårdsgruppen på Behandlingsenheten som nu ligger under social resurs och dom är jättebra där , mtt missbruk är värktabletter men dom klassar som som "farliga" då dom omvandlas till morfin i höga doser så då kom jag in där och dom kan ändå ställa upp med samtalskontakt , bidra med hjälp om du vill bli inlagd för avgiftning
Men bara ett förslag , om du vill ha stöd och hjälp
wolfiemother är inte uppkopplad   Svara med citat