Citat:
Ursprungligen postat av Pillertrillaren
Kan dock tillägga att räddningen för mig blev ett fängelsestraff. Samt flyttade till annan ort.. Utan det så hade jag nog inte levt idag. Då många av mina förre detta sk: Kamrater är ej i livet idag... Men stå på dig det går att lösa. Finns ingen bättre känsla att må toppen av att vara utan droger, dock inte att förringa att man mår fruktansvärt bra på heroin. Men det håller inte i längden, finns bara en väg med den drogen, och det är rätt ner i kistan..
|
hej på er alla missbrukare, här kommer en till, men...
TALA OM GÖR MIG VAD NI TROR OM BRUDUN MED BPD SOM JUST FÖR ATT RÄDDA LIVET PÅ MIG ÄR VAD HON SA DÅ NU GÄLLER INGET LÄNGRE
HA JU EN EGEN TRÅD SOM BEHANDLAR HENNE MEN OK. ME 52 BAST TA STIMULI I 35 ÅR OCH BÖRJADE MED FARTIGA BOSTAIDER BANTARPILLER FRÅN ESPANA MEN DÅ VAR DET MEST MAYA Å DOLE Å NÅN LINE, ACID
BLEV DET PÅ 70-TALET I ROSKILDE MEN ALDRIG UNDER ALLA DESSA ÅR YOUCHAT HEROIN FRANK ZAPPA WARNED ME AS HE SANG, AND YOU SON WATCH OUT FOR THAT YELLOW SNOW, NÄSTA FAKTA ÄR ATT ALDRIG TAGIT EN SIL ELLER SPRUTAV FÖR DEN OINVIGDE LÄSAREN OCH DET ÄR VARFÖR JAG STILL IS ARROUND. SÅ JAG HAR WASTAT FÖRHÅLLANDEN FRUAR BARN ÄKTENSKAP RELATIONER Å HAR IBSETT ATT JAG VAR EN BLANDMISSBRUKARE OCH MISSBRUKADE FÖRTROENDEN TILLIT YOU NAME IT MEN ALDRIG SPELMISSBRUK INTE BRA Å SPELA VÄCK PENGEN MAN KAN KÖPA KNARK FÖR LoL
SÅ EFTER MILLENIET TRÄFFADE JAG MIN BANEKVINNA SOM OXÅ SKULLE HA MIG DROGFRI OCH JAG KÄNDE ATT DET VAR DAX, DETTA VAR 2004, 48
DÅ Å SÅ VAR DET SLUT PÅ DEL ETT SNÄLLA NI SOM ORKAT LÄS DEL TVÅ
SOM BLIR NÅT HELT ANNAT INTRIGER STRAFF BIG MONEY......
SEEYA MÖSTE KÖPE EN BACK ELLER HUR JAHA DET VAR INGEN DÄR ALLE E DÄR