Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-20, 22:41   #18 (permalink)
per n illa
Banned
Guldmedlem

Reg.datum: May 2008
Standard Tack För Responsen

Citat:
Ursprungligen postat av Tini Visa inlägg
Per n illa

Snälla älskare har jag svårt för.. för jag "faller" så snabbt för dom. Inte att jag blir kär men förälskad. Tycker de är jätte jobbigt.. Med hårt sex kan jag hålla känslorna borta. Jag kan verkligen inte slappna av när ja har mjukt sex, jag vill gråta av det. Jätte konstigt men så är d.
trodde du skulle bli arg å inte svara är imponerad för min tjej kände likadant å jag undrade när hon kom i multiorgasmer med soft sex och samtidigt en tår.... senare visade det sig om övergrepp i tidiga år och hon älskade mig så in i helvete å varför tåren hon trodde att jag skulle lämna henne och att det satt så hårt att hon fimpade mig för att jag inte skulle göra det först och såra henne som allt manfolk gjort tidifare men det hade jag aldrig för avsikt att göra, och, förlåt, jag saknar henne som fan...
tack tini kan vi ventilera mer nån dag kan det vara så det är för dig med?
tror du skulle behöva terapi att lyfta tidigare oförrätter till ytan
tror du är jättemjukis men har inte fått känna det, tog långt tid för min tjej att lita på mig men svek henne aldrig som hon blitt förr men jag knarkade bort vårt förhållande slutade för vår skull för fyra år sen men det "vill" hon inte tro fast det är sant nu inte då
sweet dreams gillar dig för du var öppen
per n illa är inte uppkopplad   Svara med citat