Ämne: Bdd?
Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-19, 10:47   #9 (permalink)
mare

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av loppan2 Visa inlägg
Erbjöd henne att vara här hur mkt hon vill och hon blev jätteglad! Så det känns bra. Men samtidigt känner jag en fruktansvärd press då jag vet att om jag tex skulle vara tvungen att avböja vid något tillfälle så skulle hon ta det personligt och må väldigt dåligt, och inte lite på anledningen jag gav. tex att jag måste iväg med jobbet etc. Och det är jag rädd att det ska "putta henne över kanten" så att säga.

Kan man göra en deal med henne tror du? att om hon tar hjälp utifrån så fortsätter jag också? Hon sa att hon tycker att det räcker med mig, men jag är så full av oro nu att jag känner att jag är så rädd att göra mer fel än rätt för henne då jag inte vet hur man gör i såna här situationer! Jag älskar verkligen henne, och är uppäten av dåligt samvete nu.

Hon sa igår att hennes föräldrar vet en del av detta i allafall.
Jag är så rädd att svika henne, men är också rädd att axla detta ensam.
Är det nån fara för mig att ta henne under mina vingar? Kan jag göra mer skada än gott för henne menar jag? Är rädd då jag snart ska flytta 20 mil ännu längre bort och att det då blir en ny krash för henne.
Hej!
Jag lyder av bdd, har haft den i många år. Jag tycker att du gjorde bra. Du vissade för henne att du verkligen bryr dig och gav henne stöd. Det kommer hon behöva. Men ofta det räcker inte. Hon behöver någon professionell hjälp.

Senast redigerad av Admin den 2008-05-20 klockan 20:42.
  Svara med citat