Ämne: Lycka?
Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-18, 22:58   #4 (permalink)
wolfiemother
Junior Member
Bronsmedlem

Reg.datum: Apr 2008
Standard Ätt definera lycka kan vara svårt

Peronligen tror jag att lycka kan vara så olika beroende på var i livet man befinner sig el vad som sker runt omkring

Jag kände lycka i fredags efter ett lyckat möte där det efter mycket tveksamhet bestämdes att jag o barnen fick bo kvar i vårt boende (har problem just nu-lång historia) efter att en granne försökte få oss vräka men efter det kände jag lycka över att vi hade vår trygghet

När min dotter på 11 år sjöng på kören alldelse ensam då fick jag en lyckokänsla el över att bara få se henne när hon kom hem efter att vi letat i över 2 timmar och jag trodde det hänt något

När min syster tog sitt liv så va jag utom mig i sorg och jag glömde mina barn i detta men en dag kom tösen o sa till mig - mamma , vi finns här hos dig också
Då insåg jag att jag hade dom kvar o det var lycka det

Jag har haft 2 krampanfall o varit nära döden , ena gången va småtöserna med och till slut vaknar jag upp men fattar inget o hjärnan vaknar inte direkt heller så jag fattade nte mycke men när jag väl insåg vad som hänt -hur nära döden jag var men att jag nu då satt med mina barn o trots allt levde , det var lycka för mig det

Den bästa lycka jag kommer i håg är minnen från mn syster o för att känna lite av den så brukar jag åka till graven , sätta blommor o ttta på kort - det är sorgset men det finns en lycka i att jag har haft henne ,

De är svårt man kan definera lycka på flera sätt
wolfiemother är inte uppkopplad   Svara med citat