Hej hej Blueye!
Jodå, jag äter som en häst, men kräks inte iaf! Jag känner mig aldrig mätt och mår ganska dåligt. Det är min hypotyreos som spökar med mig. Mår så sjukt dåligt av den och jag tror det är därför jag får extra viktpanik nu! Jag har ju alltid haft lätt för att gå ner i vikt! Nu är det bara svältdiet och megaträning som hjälper, men jag pallar inte det! Jag har iaf börjat träna igen för att bli piggare och få mer energi, men jag har så svårt för att sova! Somnar aldrig! Ligger bara och tänker på massa saker. Jag blir bara så jävla trött på allt och att det ska ta så lång tid innan man får hjälp! Jag har nog haft den här sjukdomen i över ett år när jag tänker efter. När jag tänker efter så kommer jag fram till att det måste ha börjat förra sommaren. Inte konstigt att man mår dåligt, men ingen runt om kring mig vill förstå. Det är ju inget som syns. Ingen ser. Ingen vill se. Jag har insett att jag måste ta upp detta med min doktor när vi ses i slutet på maj. Ska säga att sen hon berättade och hypotyreosen har jag fått dåliga tankar om mat. Hon frågar alltid om jag äter nyttigt och jag säger alltid ja, men nu ska jag säga att jag inte alls äter bra! Ska även säga att jag inte kan sova och att jag är depprimerad vilket också hänger ihop med sjukdomen. Kanske kan få sömnpiller? Sen lider jag asmkt av min akne som inte vill försvinna helller. Har i hela ansiktet och på ryggen vilket ger mig ännu mer bikiniångest. Inte kan man visa sig sådär. Det som är ännu jobbigare är att det tar typ 1 år innan man mår bra EFTER att man fått medicin. Sen är jag så rädd att dom inte ska hita rätt dos till mig...typ bara nöja sig med att jag ligger inom ramen för normalt, men alla har ju sin personliga nivå. Jag hade nog rätt hög innan eftersom jag var så smal och fin men åt massa godis. Jag är 168 och vägde alltid 56 kg. Nu väger jag 62 och det syns ju såklart jättemycket! Oj vad rörigt det blev nu! Hoppas du har överseende med det