Torsdag morgon
Idag avgörs det på äktenskapsrådgivingen. Jag har jätte mycket att fixa idag, jag ska printa ut de grövsta smsén och bilderna på frugan, imorgon postar jag de till någon som alla våra vänner känner och han får visa vad hon gjort, bevisen alltså, jag vet att hon mailar och sms ar till släkt och vänner att allt detta bara är min fantasi, om de vore så väl hade jag inte suttit här och skrivit här är ett av hennes sms
(Ja måste va helt jävlä dum i huvudet. Ja fattar de inget. Vill inte såra mej..? Redan gjort tyvärr. Trodde att vi va ett par som ja sagt innan, men att de fanns nåt som va, vet inte vad ja ska kalla de. Men vår sista söndag va helt kanon, tyckte ja iaf! Hade ja bott själv kunde vi käkat ihop och avslutat sen... De e va jag va, å E ute efter. Men tydligen inte du, vilket ja va dum nog att tro. Som ja sa oxå så e du en fantastisk laddare, men vill inte att de ska va ensidigt. Funkar inte för mej. Fy va tråkigt faktiskt. Lite lurad på ett konstigt sätt. Snyft...)
Detta var till hennes 33 åriga alkolist älskare som hon oxå är chef över som i sin tur är tillsammans sedan 5 år med en annan kvinna som hon oxå är chef över, ett litet annat sms
(Men det är väl klart hon inte vet! Det säger jag inte till ngn! Tabu... )
Synd att man inte kan lägga nakenbilder här, för då hade jag bara skrivit läs på
www.......
skriver några rader sen mvh jonas