nä jag ska nog behålla honom lite, men enbart för att han e snille och så då..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi missade varandra helt och hållet.. dom flesta känner sig lite dumma när någon är smart och så, och han van vid det därför sa han inte att han va snille.!!!!!!!!! men jag är annorlunda jag älskar översmarta personer, jag mår bra med överintelligenta personer, allt dom säger och gör, och så dårå..!!!!!!!!!!!!!!!!varför vet jag inte, jo för att jag tänker förståndigt eller överhypermycket logiskt om precis allting och analyserar sönder allt och så (tror jag) därför, tex om en eftebliven person säger nått så lyssnar jag mer på den smarta och samhället funkar inte så, den smarta är oftast impopulär i skolan och kallas för nörd, nollan eller looser, och den som e dum i huvet och inte fattar roliga matematiska frågor och lösningar och att bibeln e en sagobok för vuxna och inte fattar 48 språk tex så är oftast den som alla vill vara med (populär asså) med..!!!!!!!!!! så med andra ord dissar jag alla som inte fattar genialiska saker och matematiska roliga saker i ren automati i allt jag säger och gör och så dårå då, så folk blir alltid piss på mig, som sagt hellre umgås jag med nån som har koll och än nån som inte fattar nått, så han blir kvar..!!!!!!!!!!!!!!!!!! med vänliga hälsningar Shes not me ha de bäst;PP
Senast redigerad av shes not me den 2008-05-14 klockan 21:32.
|