var det övergrepp?
jag har en kusin som är 24 och jag är 14,
när jag skulle hälsa på honom ensam för första gången så var han onaturligt mysig, han smekte min mage och höll på. först blev jag jätterädd och gick in på hans toa för att tänka. sen gick jag tbx och jag lät honom hålla på fast jag innerst inne inte ville. sen så träffades vi igen på en släktträff och när alla hade gått och lagt sig och jag var ledsen så kom han fram och var liksom jättestödjande, och sen var han sådär mysig igen. jag trodde att om jag sa ifrån så kanske han skulle sluta finnas där för mig, han var den enda jag kunde prata med, så jag lät honom hålla på igen. sen började han röra vid min rumpa och jag sa åt honom nej och så slutade han men sen gjorde han det igen och så höll det på sådär. jag tyckte det kändes konstigt eftersom att han var min kusin, och han ville att jag skulle sitta i hans knä och så tryckte han mig mot sitt kön och det kändes jättekonsigt men jag vågade som sagt inte säga ifrån och jag fattade inte vad som hände, jag var liksom inte närvarande på nått sätt. till slut sa han till mig att om jag tyckte det kändes konstigt så slutade han. ''yeah right'' tänkte jag, eftersom att han inte gjort det tidigare. då sa jag att du får om du inte blir tänd på det. han svarade att han inte blev det fast det senare visade sig att han faktiskt blev det.
det som tog till mest var när jag träffade honom igen ensam och då var han jätteintim med mig och smekte och höll på. jag tog bort hans hand, och tio minuter senare var han där igen och jag bet ihop och tänkte att det snart skulle vara över. han frågade alltid om han var för mysig och jag svarade nej för jag ville att tiden skulle gå fortare så att han bara skulle sluta, jag visste ju att han inte gjorde det när jag bad honom. sen ville han se mig med bara underkläder. jag ville verkligen inte men han tjatade och jag gjorde det. jag ångrar det jättemycket, det var jättekonstigt och han låg på mig och gnuggade sitt kön mot mig och tryckte upp mig mot väggen. jag fattar inte varför jag inte sa ifrån!!!! sen pratade vi och han sa att han kände sig konstig, och jag ville undvika samtalet så jag sa nej då och så fast jag egentligen bara ville därifrån. precis innan jag skulle åka ville han ta av mig trosorna och byxorna. jag sa bestämt nej och gick ut därifrån och han sjussade hem mig. jag ångrar det jättemycket, jag vet inte hur jag ska göra för att säga att jag inte vill!! jag kan inte prata med nån om det för jag sa att jag inte skulle det (varför bryr jag mig ens om det, undrar jag) och det är ju jättepinsamt!!! om jag bara hade sagt ifrån! det är nästan så att jag får skylla mig själv att jag mår så dåligt över det, jag drömmer mardrömmar och kan inte sova på kvällarna och är ständigt orolig. det värsta är att han kommer hit till mig på om en vecka, och vi kanske ska vara själva. jag är verkligen livrädd för att vara ensam med honom för jag kan inte säga ifrån. jag har läst nånstans att det är övergrepp om en vuxen gör något sexuellt med ett barn som man inte vill, även om man trodde att man ville just då, eller nått sånt. var det ett övergrepp?
|