jag vet inte varför jag är som jag är ;jag vill inte skylla ifrån mig bli ett offer .
jag vill inte häller sätta namn på mina symtom dem finns bara där.jag tror nog att det sanna medicka termen för det är bipoläritet ;det går upp och ner är vad jag kallar det ;
nu på senare tid har det blivit värre ;jag gråter är rädd panick ;
känner inte ingen mig själv .
allt är smutsigt ;
själmords tankar ..
jag tror dock inte att det är någon annas än mitt fel det är jag som är sjuk.
inga omständigheter kan ju förmildra att det är jag som är sjuk .
jag gick till sjuksyster har fått ett numer till unga vuxna ;men det är om en vecka ..och jag vill bara ;vi låter det vara osagt ;jag vill bort från det här landet bort långt bort ;stå i uppslagsboken bli diktator för en mindre ö ..inte sitta här maktlös ensam så för färligt ensam ..
det är allt som spelar roll ..inte att min pappa slog mig bror förgrepp sig på mig vidare och vidare i en lång kakafili ..ord spya vi bestämer våra öden ;
det är nog det ända som räddar oss ;man kan inte rå för att man är sjuk men låt det inte sluta där ;
förlåt jag snakar skit har börjat med det på sistonde kan då media kan jag okcså ;
jag kankse bara ;
det enda jag vet är att allt är anorlunda .allt känns mer surealistick jag känner mig genomskinlig av domnad alltid yr nu ;tyck inte synd om mig hjälp mig ;
|