Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-13, 09:12   #27 (permalink)
jonas_olsson
Junior Member
Bronsmedlem

Reg.datum: Apr 2008
Standard

Hej "Hermy"

Läste ditt inlägg om hypomani, och visst där finns många likheter, hon växte upp med en strägn styvfar. Hennes biologiska föräldrar dog tidigt pappan när hon var 7 år och mamman i en utdragen cancer när hon var 14 år, två veckor innan vi blev ett par.
Hemma efter jobb är hon oftast trött, men måste bara klippa gräset, tvätta, luka i rabatterna, damsuga mm. Hon säger att hon sover däligt på nätterna men jag vet inte hur många 100 gånger jag vaknat av att hon ligger och onanerar typ kl 3-4 på natten. Den stora skilnaden är att de är hon som vill skiljas och tagit initsiativet till de, jag stretar emot men ju mer destu säkrare blir hon om skillsmässa, hon har alltid varigt en genomärlig person, så dessa lögner jag kommit på är för mig otroligt chokerande och hon fortsätter att ljuga till släkt och vänner om varför vi ska skiljas igår pratade hon med en av sina kusiner och då ville hon att kusinen inte skulle gå på mina fantasilögner om att hon varigt otrogen etc, visst har jag fantasier de har väl alla, och dessutom träffar jag kusinen kanske vart 3:e år på sin höjd.

Mitt absoluta sista hopp står till att på torsdag hos familjerådgivaren få henne att ändra sig om skillsmässan, om inte, tackar jag för mig på fredag natt, jag tänker tillbaks på när vi köpte huset -92 som vi bor i idag, då sa hon till mig att här ska vi bli gamla och dö tillsammans, jag är 44 år gammal och tänker mycket riktigt dö här.

Jag har köpt mitt favoritvin och oxfilé med hasselbacks potatis som jag tänker bjuda på till middag på fredag, jag tänker också ta på mig min armani kostym med finskjorta och se till att vara nyduschad, nyrakad mm. Efter maten vet jag att hon och barnen kommer att gå upp på ovanvåningen och titta på tv, då häller jag upp ett glas singel malt och njuter av den medans jag tittar på så ska de låta, sen är det kiss och godbye för min del, allt är förberätt så att inget ska gå fel.

Ett stort tack till er alla jag tittar in lite i veckan och kanske skriver någon rad till.

Vänligen Jonas
jonas_olsson är inte uppkopplad   Svara med citat