Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-12, 02:41   #6 (permalink)
psykfallet
Member
Silvermedlem

psykfallets avatar

Reg.datum: May 2008
Standard

hej känner igen mig själv i hetsätandet, har iofs försökt sluta äta, men höll mig i 3 dar. har även försökt spy upp men aldrig lyckats. så de två gav jag upp. dels tror jag att du faktiskt behöver nån form av behandling, oavsett om det är samtal, eller terapi.. du skrev att du slutade innan den eg var avslutad. jag vet hur svårt det är att motstå, när det känns som nån annan tar över, själv fick jag råd av en vän att INTE ha någonting hemma. å försök att inte heller springa till affären.. å köpa. tro mig, jag är förmodligen sockerberoende.. det är inte kul, det är ett helvete. men du är inte ensam. bara det att man pratar inte så högt om dessa saker. men jag vet att det kan bli bättre. har själv inte lika svåra hetsattacker, å lär mig att ja, man KAN äta godis på lördag kväll, man behöver inte köpa så mycket. å man behöver inte vräka i sig en hel påse på 3 minuter, godisarna springer inte iväg.. ok vet att det sista kan tas som ett skämt, men för mig är det INTE ett skämt, jag trodde (när jag var som värst) att godisarna skulle försvinna om ja inte åt upp de..
ta hand om dig! kramkram, finns här ifall du vill höa av dig!
psykfallet är inte uppkopplad   Svara med citat