1 fråga till experterna bara..!!!!!!!!!!!!!!!!
hur dåligt mår man som människa om man vaknar samtidigt som man gråter, visst har det hänt att jag gråtit mig själv till sömns flera ggr, men inte denna kväll, ja var bara tom..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Min läkare säger att jag är inte deprimerad därför får jag ingen medicin och dessutom har han sagt att jag säljer det bara för att tjäna en hacka pengar på det och så då..!! (vilket inte stämmer alls..!!!!!!!!) ja orkar inte studera, inte ens jobba.. kan knappt inte hålla min hygien längre.. tänker på självmord flera ggr per dag.. ibland när ja e på toan så orkar ja inte ens ta mig därifrån till sängen.. kan ligga en hel natt o toan och så sen därifrån släpa mig till sängen.. mitt hår är som en enda stor dread därbak.. jag kan aldrig passa tider knappt för att ja sover av utmattning..!!!!!!!!!!!!!! min läkare tycker jag är för pratglad och speedad för att va deppig, ja speedad sa han, Och ja, jag vet ordet finns inte ens med i svenska akademins ordlista..Och ja det e ingen skötare utan en spansk chefsläkare från akademiska sjukhuset i Uppsala där han jobbade före de här då och så dårå..!!!!!!mvh she not me hes not me they never will beeeeeeeeeeeeeeeeee..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!gah
|