Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-11, 21:55   #9 (permalink)
Veronica
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: May 2008
Question Jag kan inte hitta den informationen som du hänvisar till...

Hej Jonas!

Som ny medlem i "forumsvärlden" har jag (än så länge...) lite svårt att orientera mig bland alla funktionaliteter, verktyg osv... Känns lite som en dum fråga det här meeen... Nu har jag snart letat mig fördärvad så frågan får va hur banal den vill... Problemet är att jag hittar verkligen inte dina artiklar som ska ligga på "vänster sida"?... Såå... SNÄLLA... om du (eller någon annan) kan förklara för mig vart jag hittar dom så vore ingen gladare än jag!!!

Beror det på några inställningar som jag måste göra?? Eller typ arkiveras vissa "saker" efter en viss tid? Kan man få fram det i så fall?

När jag ändå är igång så vill jag passa på att säga att - enligt mig -så är din beskrivning/text om asperger superbra och VÄLDIGT förstårlig. ÄNTLIGEN trillade det ner ett gäng 50-öringar... Kan bara säga ett stort TACK!!!

Såå... Den information som jag saknar (eller snarare inte hittar) är alltså artiklarna och en länk som ska finnas i en "spalt till höger".(se citat nedan).

Bänkar mig framför datorn och väntar på HJÄÄÄLP!!!!
Mvh
Veronica (med troligt "foruminkompetens syndrom")

Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg

Läs mer om symtomen i artiklarna här till vänster.

I artiklarna här till vänster presenteras de olika symtomen inom diagnoskriterierna närmare samt andra vanliga svårigheter.

Vi har därför också länkat till Tony Attwoods och Carol Grays "Aspie-kriterier" i spalten till höger. De lyfter fram andra mer positiva aspekter av Aspergers syndrom.
Veronica är inte uppkopplad   Svara med citat