Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-11, 13:48   #16 (permalink)
shes not me
Banned
Bronsmedlem

Reg.datum: May 2008
Standard

Jag har däremot en liten berättelse (total knas) en jobbig händelse jag kommer alltid till Är, när jag var liten så fort jag tänkte på att jag skulle döda nån utav dom vuxna då löste sig det alltid, då började dom vuxna kompromissa med mig, vilket jag vande mig med, Och alla som retade mig slog jag ner och skrek ger dig nångång eller annat metodik, tex en gång fick hela skolan veta hur liten kuk en mobbare hade som i högstadiet när jag gick i grundstadiet för att han inte skulle mobba.. han visa sig aldrig mera i skolan.. men sen finns den här lärare som jag inte vet om hon hatade mig eller dyrkade mig.. hon slutade där iaf efter jag fråga henne hur stark ett gift från en orm kan vara, sen i mellanstadiet fick vi andra lärare endå och så.. så ja sakna henne inte så mycket, men det var sorgligt att hon sluta sådär bara utan att seja nått, ja fick ens inte veta exakt hur giftigt giftet kan vara från en orm.. men mina blåmärken slutade kommaXD mvh ShesnotmehesnotmeThaywillneverbee..!!!!!!!!!!
shes not me är inte uppkopplad   Svara med citat