2008-05-10, 22:14
|
#6 (permalink)
|
|
Senior Member
Platinamedlem
Reg.datum: Oct 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av caluga
Förlåt, nu fortsätter jag.
Av hans sekreterare, han säger att det Bara är sexuellt attraktion, men att det har hänt sedan september förra året , jag fick veta detta i januari i år, och undrar varför??? jag trodde att han bara ville ha mig, och att han inte sa nånting till mig under alla dessa månader? det kan inte jag smällta!
Nu är det svårt att lita på honom, jag menar, de jobbar tillsammas och han jobbar på ett annat ort som gör att han måste sova 2 eller 3 nätter i veckan borta.
Men jag undrar om det kanske handlar en dell av att män tycker att kvinnor är inte especiella attraktiva efter en vist ålder? jag menar män som lever i äktenskap.
|
Snälla du, behåll stoltheten och sluta leta ursäkter för honom! Om han verkligen är en sexmissbrukare behöver han hjälp. Han borde även vara villig att ta emot hjälpen och att vara öppen mot dig. Tyvärr känns det inte riktigt som om det är så, han vägrar lämna numret till den han var otrogen med... Att han ska jobba med henne på annan ort 2-3 kvällar per vecka sätter igång hela mitt varningssystem. Varför låter du honom hållas? Varför letar du ursäkter åt honom? Om han vill leva i en sund relation med dig borde han vara redo att arbeta för den, eller?! Om jag var du skulle jag åka till den plats han är med henne och konfrontera honom. Har han inget att dölja blir han glad att få träffa dig!
|
|