Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-10, 17:49   #39 (permalink)
Monarchy
Member
Silvermedlem

Reg.datum: Apr 2008
Standard

aa det kändes bra efter jag pratat med honom, det gjorde det. Man hade ju alltid trott att bara man gick dit så ska han fixa allt bara sådär, poff. men det det funkar tyvär inte så. Det är ju jag som måste göra jobbet.

jag ska väl försöka skriva ner hur jag känner mig osv och sedan skicka ett mail till honom. För liksom vissa saker är väldigt svårt att prata om öga mot öga.

jo sant. men ja. förhopnningsvis har man fått pratat en hel del under sommarn så man kan strukturera upp allt så som man vill ha det.
När jag fått diagnos (som jag kommer kräva, för jag vill veta vad det är för fel på mig på papper) så ska jag berätta det för föräldrarna mina så dom kan förstå varför jag inte klarar av att plugga inför viktiga prov osv. (när jag/dom vet att jag igentligen kan bättre än vad jag visar)

-----
Allså det känns som... som om jag kan börja gilla vem som helst, hur som helst. Bara dom är snälla å fina å bryr sig om mig då börjar jag gilla dom, (händer inte ofta nån är så men) just nu känns det som jag gillar 4 tjejer mer eller mindre då. (två av dom har jag inte nån kontakt med just nu)
Det känns som om flickvännen min är liksom för perfekt, hon är liksom ganska lugn av sig , festar inte ofta. pluggar ganska mycke, är ordningsam. osv.
medans tex nå andra av dom tjejer jag har kännslor för, är mer liksom ,festa, ha kul. dom har varit med om svåra saker, dom har diagnoser tex. å liksom det gillar jag. att dom känner som jag. att dom kan må jätte dåligt.
att dom kan festa loss riktigt ordentligt om dom vill, men flickvännen är liksom en 7.0 cider sen va det inge gott eller nått. fick ont i magen. måste ta det lugnt.

nemen aa. kan inte förklara riktigt.

iaf. Det jag har berättat om min "kaoshjärna" att alla tankar/kännslor bara försvinner, svåra att ta tag i å känna av. att jag känner mig tom tack vare det.
Går det att fixa genom terapi, att prata ut?
Går det att fixa genom medicinering?

är det depression eller är det sniffning ,eller båda som gjort det såhär?
Har ni kännt nå liknande?

Det är nått jag verkligen skulle vilja veta, för min "kaoshjärna" är den som förstör mest för mig känns det som.
Monarchy är inte uppkopplad   Svara med citat