Hej Matz,
Du har verkligen rätt i allt du skriver. Du beskriver logiken i mitt huvud. Jag har haft ett par riktigt jobbiga dagar nu. Jag "tröstade" mej hos en kk. Vilket idag bara har gjort allt värre och jag är otroligt trött i huvet. Ledsen och otrolig saknad skulle nog beskriva de jag känner just nu. tom. Jag vet att jag låter mig uttnyttjas gång på gång, men jag uttnytjar ju dom också. Så här, en dag efter sex så känner ja ett otroligt stort behov av att skada mej själv fysiskt. Ännu värre hade de varit om jag hade blivit avisad. Klarar inte sexuella avisningar. Och när de gäller en manlig terapeut så har du helt rätt när du säger att jag skulle testa honom. Pushar alltid gränser med män. Ju mer oupnårlig han är desto mer vill jag ha honom. En "lätt" kille är tråkig. Jag kan se ett mönster i ouppnåliga killar med att jag har legat med många av dom chefer jag har haft. Söker killar med högre status än mig själv av någon anledning. Jag vet att mitt liv skulle vara lugnare om ja slutar ha sex helt. men då vet jag inte hur jag ska fylla de tommrummet de lämnar efter sig. Ja vill må bättre men ja vet verkligen inte hur
|