Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-10, 03:48   #2 (permalink)
Bugge
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: Jan 2008
Standard

Jag är ingen expert här men får känslan lite av att du inte tycker du själv är värd att få vara med de vackra tjejerna du beskriver. Det känns lite som du placerat ditt eget utseende i ett fack som du känner att du är ensam i.

Livet är lite som så att vissa kryssar igenom livet enklare än andra. Men det behöver inte betyda att de inte stött på motgångar. Hur man hanterar motgångar i livet handlar nog mycket om attityd och vilka krav man ställer på sig. Det är fullt möjligt att när du ser dessa människor så är de kära och lyckliga.

Jag är inte den vackraste människan i världen men när jag är tillsammans med min tjej så känner jag sannerligen att jag är det och då utstrålar jag en glädje och harmoni som helt enkelt gör att livet känns enkelt. Förhållanden är inte enkla och det finns nog inget ’’normalt’’ förhållande som inte är befriad från kriser.

Jag tror helt enkelt att du får inse att du är värd det och när du väl hittar tjejen du älskar och som älskar dig tillbaka så kommer du att märka att kärlek är bra mycket mer än fysisk attraktion.
Bugge är inte uppkopplad   Svara med citat