PICT0129.JPG
Så här glad var jag på vår semester i Venedig för 3 år sen nu har jag tappat 30 kg och har inte haft ett smile på flera månader
Nu har jag tatuerat mina barn och frus namn på armen, jag vet att det är jätte dumt med hennes namn men det är min enda kärlek i livet så hennes namn hamnade också där, men om hon definitivt (konstigt det borde vara jag) inte vill ha mig så tar jag en resa med barnen och ger dem all min kärlek, sen är det slut på mitt lidande, älsta dottern har säkert inga problem med det, de är värre för lillgrabben han kommer säkert att ta det hårt och skylla allt på mamma, men livet går vidare och så småningom så kommer han också att gå vidare och glömma.
Hon har bestämmt sig för att genomföra skillsmässan, och vill att vi ska vara bästisar, älskare mm. Skulle jag va en dildo till henne och hjälpa till med hennes bostad etc. NEJ TACK nu ska hon få en massa skit istället, innan jag åker iväg med barnen kommer hon att få "lite" problem med skatteskulder, en stämmning, på ett stort belopp som hon inte kan vinna, och jag har skrivit över alla mina tillgångar på barnen med min advokats inrådan på annan förmyndare
Fan vad jag hatar mig för att jag inte kan se en fortsättning, hon tog halva mitt liv så då är det väl bara rätt att jag tar den andra halvan.
Jonas