Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-10, 00:01   #3 (permalink)
Amaterasu
Junior Member
Bronsmedlem

Reg.datum: Oct 2007
Standard

Jag är inte vuxen och har inte svar på dina frågor men jag kan säga såhär; jag och min syster var ungefär lika gamla som dina när mina förläldrar separerade. det blev skilsmässa och det var en jobbigtd i början.
Men jag mr utmärkt, min syster mår utmärkt och allting funkar bra. Men rutiner och bra kommunikation s´å går det bra.

Du beöver inte oroa dig för att barnen kommer fara illa utav att du inte finns där varje dag. Och du kan fortfarande ringa. Min mamma ringer fortfarande varannan dag när jag är hos min far, och jag är 17 nu.

Jag vet att min mamma känner sig ensam när jag och lilkasyster inte är där, men hon passar på att göra annat. städa, ta hand om sig själv, träffa vänner och annat som hon inte alltid har tid för när hon ha barn i huset.

Jag hoppas att det går bra för er. Och lita på mig, barn mår sämre om föräldrarna håller ihop trots att de inte är sams, än om de särar på sig men fortfarande kan prata med varandra. i vill inte höra mamma och pappa gräla varje kväll. Då är en separation lättare att hantera.

Ta hand om dig