Hej matz.. tack för att du svarar..
De finns saker jag logiskt sätt tycker om om mej själv.. jag är bra på å lyssna jag är lojal jag är en snäll människa.. men dessa saker känner jag inte.. jag kan tänka dom men känner dom inte.. Hatet vet jag inte.. jag känner aldrig att jag duger, att jag räcker till.. samtidigt som ja alltid känner att jag är för mkt för att folk ska kunna hantera mej. Jag har för mkt som plågar mig och tror inte att nån ska stanna kvar om dom får veta allt. Jag har i hela mitt liv ända sen lågstadiet varit utsatt för killar som antingen slår eller gör andra saker mot mig. Har aldrig haft en bra manlig förebild. jag förstår att dessa saker spelar in på hur jag nu beter mig med män. Om jag inte ens duger sexuellt så duger jag inte. Så svartvitt är det för mej. Det är de jag är bra på. Är för rädd att bli lämnad om jag släpper in nån nära inpå. Och om dom lämnar mej när dom väl vet allt, så finns de inget som gör ondare en så. Jag går sönder då. Det har hänt två gånger i mitt liv. Så ja vill inte släppa in nån annan.
|