2008-05-09, 21:07
|
#6 (permalink)
|
|
Senior Member
Diamantmedlem
Reg.datum: Apr 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av dist30
Hejsan !
Jag är en kille som är snart 33 år gammal , för snart 10 år sedan så gick jag igenom en allvarlig depression samt fick även ocd. Hade några riktigt tunga år med problem både med relationer , hade en väldigt pressad arbetssituation mm. Idag så är jag till 90 % frisk men har den sista biten ikvar som känns som jag aldrig riktigt når till. Mina problem idag ter sig mest som att jag väldigt ofta är på dåligt humör , mkt svårt att tåla stress
utan att bli lite illamående.....Som sagt bara lite , kan även känna en lite stickningar i huvudet och samtidigt känna att Jag inte är 100% "klar i huvudet" Har blivit lite av en grubblare också , har en förmåga att störa mig på saker som inte betyder någonting .
Är det någon som liksom jag som " kommit tillbaka" från sjukdommen och känner igen sig , kan jag räkna med att även de sista ärren från min sjukdom kommer att så småningom att försvinna
Till sist till alla som kämpar , ge alldrig upp ....jag trodde alldrig någonsin att jag skulle bli frisk men har trots allt ett ganska bra liv idag .
Må väl / häls. Fredrik
|
har alltid varit *Sjuk*
|