Ämne: Lämnad
Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-09, 18:32   #72 (permalink)
vaknat
Member
Bronsmedlem

Reg.datum: May 2008
Standard

Jag lider med dig, hoppas verkligen att när han får distans till de hela, kommer att sakna dig och då kanske han kan tänka sig att träffa någon familjerådgivare, vi gick i 2 år efter att hon slängt ut mig i 2 veckor hos en jättebra familjerådgivare det var bara det att jag inte var motaglig för det han sa, jag bara stötte över problemen på min sambo att det var hennes pms som orsakade allt dåligt, och skulle jag ta tag i mitt drickande skulle hon ta tag i sin pms, men det var jag som orsakade den svåra pmsén.
Så vi kom ingen vart med det han sa sista gången att antingen gifter ni er eller separerar, det blev ingen dera då men nu när hon fick känna bekräftelse från annat håll då tog hon steget.
Har mått jätte dåligt idag, panik ångest som jag aldrig haft förut fick ringa jour-psyk för att få ut ångestdämpande tabletter, så jävla skönt när jag tog dem.
Från att ha hjärtslag i 130 km/h och helt uppstressad, till ett att känna sig helt lugn.
Skall försöka nu att inte tänka på vad hon gör i helgen, kan bli svårt men känns som att jag kan vara lugn nu när jag fått hjälp.
Hoppas att jag snart kan känna att jag kan gå vidare med mig själv.