Citat:
Ursprungligen postat av vaknat
skrev lite innan jag såg ditt svar!!
Som jag har skrivit tidigare så har jag levt i en bubbla och inte kunnat öppna mig för henne, jag vet att jag har älskat henne hela tiden men mitt sätt att visa det har bara blivit fel, vet inte varför jag inte kunna öppna mig för henne men jag tror att det varit en rädsla för att bli lämmnad och då har jag gjort saker så att det har blivit värre hela tiden vår tid och kraft har gått åt till att bearbeta mitt supande/ungkarlsliv/inte säga nej till polar skall var med på allt som händer 80% på mig själv 20% på familjen och det går inte att leva så.
Hon har hela tiden sakt att jag måste ta tag i mina spritproblem men jag har slagit ifrån mig och inte erkännt att jag har problem, istället slagit tillbaka mot henne och straffat henne och sagt att hon måste ta tag i sina pms problem och sluta röka om jag ska sluta dricka, helt sjukt hur jag har tänkt, jag har inte kunnat vara den jag igentligen är en kanon kille med mycket känlor om värme, men jag har inte kunna plockat fram den för henne och då slutar det så här att tror inte att jag älskat henne, och då lämnat mig!!! fan fan
|
Du verkar ha kommit till många smarta insikter. Lev ut dom och tänk inte bara på förändringarna, gör dom.