Äh fy fasen vad jag mår dåligt. Det pendlar upp och ner, och just nu är det hela min jobbsituation som knäcker mig. Jag klarar inte mer nu. Jag lever i limbo, ingenting händer, jag förväntas gå till jobbet och se glad ut, men jag har inget att göra när jag kommer dit. I måndags sjukskrev jag mig och gick hem, igår var jag hos företagsläkaren som sjukskrev mig i 2 månader, men eftersom anledningen är pågående uppsägning tror hon inte att försäkringskassan kommer att godkänna, och det skulle isåfall innebära att jag inte har någon inkomst? Fick äntligen tag på min fackrepresentant idag, och bad honom kontakta arbetsgivaren och säga att jag måste få vara arbetsbefriad med lön tills att en lösning/avslut kommit på papper.....Håll alla tummar är ni snälla?
Och desutom har jag problemet med mannen att brottas med, Jag är så himla nervös inför att vi skall träffas, jag VET att jag måste bryta med honom, men det är faktiskt bara hans samtal som gör att jag orkar leva vidare med allt detta svarta som har med jobbet att göra. Jag har egentligen inga andra riktiga vänner som jag kan prata med.....Psykologen jag går till kostar för mycket, men nu har jag äntligen fått en tid via VC, det blir att börja på ny kula med en ny person......Jag vill bara få lugn och ro så jag kan åtehämta mig, och hitta styrkan att reda upp mitt liv, men hur skall jag kunna göra det när jag har en så pressad situation, både från jobbet och privat? HJÄLP!!!!!!!
|