Ämne: Lämnad
Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-09, 11:20   #66 (permalink)
tjej25
Junior Member
Bronsmedlem

Reg.datum: Apr 2008
Standard hej!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av vaknat Visa inlägg
Hej Tjej25
Sitter och skakar så det blir svårt att skriva, har sådan ångest, hon har sakt att jag fått massa chanser men inte ändrat på mig, inte visat henne respekt, jag har nu vaknat och hade hoppats på att hon skulle leva själv och se mina förändringar, ok det som gör nu kanske inte är tänkt att bli något lånsiktingt men jag vet ju inget ting om vad hon tänker, bara att hon ska täffa någon som tydligen visat ett intresse och givit henne bekräftelse vid rätt tidpunkt och hon känner nog att det är något spännaden och hjälper henne att bearbeta sitt beslut, vill gärna höra mer från dig.
Jag tror du måste låta henne vara ett tag, låt henne få veta att du vill vara med henne och att du ska försöka ändra på dig så hon vet det. Denna Nya killen kanske bara ger henne den tillfälliga uppmärksamheten som hon kanske saknat från dig, det säger inte att det för evigt kommer bli dom två. Ge henne tid att tänka vad hon vill och ge dig egen tid och se om det verkligen är hon du vill vara med. VAd kan du se för orsaker till att du prioriterat bort henne?.......jag kände mig väldigt oälskat pga av detta och därflr valde jag att göra slut med min kille, för att även han skulle få tid till att tänka igenom om det verkligen är mig han vill vara med, för älskar man och resepkterar man någon väljer man väl inte bort dessa? fundera lite på varför du gjort det? älskade du inte henne tillräckligt eller var det bara att du "råkade" bete dig omoget och dumt och att det går att ändra på?

Bara lite tankar frpn mig sida...

Senast redigerad av tjej25 den 2008-05-09 klockan 11:24.
tjej25 är inte uppkopplad   Svara med citat