Ämne: Lämnad
Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-08, 22:36   #59 (permalink)
vaknat
Member
Bronsmedlem

Reg.datum: May 2008
Standard

Vi är inte osams och jag kommer att ta kontakt med honom lite då och då,
Det känns som hon bara tänker på sig själv nu och jag hoppas att hon inte glömmer bort honom.
Men jag ska inte blanda mig i hur hon sköter det hela, men jag kommer att ha kontakt med honom. Han säger inte så mycket men jag tror att han tänker desto mer, det är en känslig ålder han behöver nog sin plastfarsa och inte en ny plastis.
Hon har aldrig varit själv och jag tror att hon känner sig otroligt fri, och kommer nog att köra ett riktigt egorace framöver.
Men jag ska försöka tänka på mig själv och inte på vad hon pysslar med och vilka hon träffar, hon får leva sitt liv nu som hon vill.
Sedan får man se vad som händer i framtiden, visst hoppas jag att vi ska hitta tillbaks men försöker slå bort dom tankarna nu, fick träffa en betendevetare idag och det var jätte skönt, hon var jätte bra fick förtroende för henne, hon fick mig på rätt tankar.
Ska träffa henne på måndag igen det känns som det är rätt för mig att gå och prata med någon som jobbar med detta hela dagarna.
Hon sa att mina starka känslor för min fd inte kommer att försvinna bara sådär, men jag ska låta henne vara nu och tänka på mig själv försöka hitta boende snabbt så jag får en fast punkt.
Nu måste jag tränga bort tankarna på vad hon ska göra i helgen!!! svårt för jag målar upp värsta bilderna i min hjärna om vad dom ska göra.