Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-08, 13:48   #1 (permalink)
Jag123
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: May 2008
Question Behöver råd!!!

Hej!

Jag vet inte hur jag ska förklara mig.. Men ska göra ett försök.
Jag har varit tillsammans med en kille nu i två år, men senaste halvåret har det varit mindre bra. Bråk ett i ett.. Jag har åkt hem till kompisar och stannat över natten. Har inte orkat. Allting beror på hans x..
Han har två barn ihopa med henne sen innan, å visst.. Då måste man hålla kontakten. Men enligt vad jag tycker så behöver inte hon ringa tio ggr per dag. Hon behöver hjälp med grejer,(kan inte hennes kille ngt eller..) förskott på underhållet osv. Säger han imot så blir hon rent galen.. hon ringer mig å säger att han varit borta hos henne å velat ha sex med mera.. Hon har stått utanför vårt å kallat mig fula ord inför sina barn, som då grät. Det går inte att förklara allt hon ställer till med. Man måste träffa henne för att förstå hur sjuk hon är.. Pga allt så har jag och min pojkvän kommit ifrån varandra en hel del. Vi pratar knappt inte. Vi båda vill att det ska funka, men det gör inte det. För nästan var gång hon ringer så är det så idiotiska grejer hon vill, så jag kan inte va tyst. Han tar åt sig att det är honom jag blir sur på. Men absolut inte! Hon beter sig som om dom två vore gifta.. Det finns mycket mer.. men kan inte skriva ner allt.. kommer efter hand. Hur ska jag hantera det hela?
Jag123 är inte uppkopplad   Svara med citat