hur går man vidare???
Min sambo sedan 2 år har lämnat mig för en annan...
jag har länge misstänkt något för han började gömma mobilen,hade den med sig på toa och när han rastade hunden osv... något han aldrig varit noga med innan..en måndag var vi och tittade på ett nytt hus och på onsdagen frägade jag vad han egentligen kände för mig, han sa att han inte hade äkta känslor?? Jag frågade om jag skulle flytta och han trodde det var bäst,det kändes som hela mitt liv bara gick upp i rök...Vår lilla dotte var ju inte ens 1 år..Men jag tog mina 3 barn jag hade innan och vår dotter och flyttade,men vi kom överens om att vara särbo...han hade dessutom ringen på tills för 3 veckor sedan..Jag har frågat honom i flera månader om han träffat någon annan,men han blånekar...Jag skulle berätta om det var så sa han..Men min känsla har varit väldigt stark att han har en annan så jag har ältat detta många ggr,bla frågade jag för 1 vecka sen om han kunde svära på vår dotters liv att det inte fanns någon annan och han svarade ja...I söndags fick jag efter ca 30 minuters tjat äntligen ur honom att han träffade en annan som dessutom är 16 år yngre och inte har några barn(han har 4 egna)..han ville aldrig ha mer barn men jag är rädd att dom skaffar tillsammans för hon e så ung men han säger att hon e nöjd med hans som hon träffat 10 minuter...Jag fattar inte vad som hänt med honom ,han är helt hjärntvättad och har varit länge,han har lämnat mig hemma med alla våra barn (han hade tre innan ,jag hade tre och en gemensam) och börjat jobba mellan 7-18 varje dag nästan sen januari...Dessutom påstår han att han inte varit otrogen för dom har bara träffats 2 månader men han har smusslat med mobilen i minst 5 ,jag flyttade för bara 1 månad sen så otrogen har han ju varit..... Jag hatar henne oxå för dom har jobbat ihop länge och hon vistte att han har en liten och är förlovad och kunde backat tills han avslutat med mig..Nu hatar dessutom hans barn mig också för dom hörde mig tyvärr skrika på honom att han var en idiot,när jag kom hem 10 minuter efter avslöjandet och hon var i vårt hus...konstigt om jag fick en chock och började skrika???
Nu vet jag inte hur jag ska ta mig vidare...han har inte brytt sig mycket om vår lilla dotter och gör inte nu heller,han glömmer saker och är helt förvirrad...jag älskar honom fortfarande för han är mitt livs kärlek men jag har aldrig kännt mig så förnedrad innan..Vad ska jag göra????
han har dessutom redan presenterat henne för barnen och nu ska hon börja vara där och jag bor ju nära så jag får ju veta och det gör så ont...
varför kan han inte ta hänsyn till hur jag mår och kanske träffas hos henne ett tag???
snälla ge mig råd hur jag ska sluta älta och ringa honom...jag ringer och säger elaka saker och sen känner jag mig som en förlorare...
vill bli stark igen...
|