2008-05-07, 23:02
|
#2 (permalink)
|
|
Senior Member
Platinamedlem
Reg.datum: Feb 2008
|
hej,
är inte själv så bra på det , men håller på och lär mig!
OM det är en Tråd som Du själv startar...såå kan Du inte radera den - utan måste be Admin om hjälp!
Är det däremot ett Inägg under någon annans tråd såå ska du kunna radera det...
Ska försöka förklara hur...
1- Du klickar på edit/edera
2 - Du har nu fått upp ditt inlägg och kan om Du vill gå in och ändra i det och sedan klicka på spara ändringar - vill Du göra mer omfattande ändringar - kan hända att "radera inlägg" ligger där under- minns inte nu - såå går Du in på "avancerat"...!!!
3-För att radera ditt inlägg såå måste Du klicka på "radera" på flera ställen på sidan som Du fått upp!!!
Minns inte riktigt... men tror att Du först markerar på radera- sedan på vill Du radera inlägg och därefter så kommer det upp två textrader /alternativ : på det första står det "radera inte inlägg och där är det markerat med en prick - där under står "radera inlägg" - Du flyttar pricken Dit!
Sedan såå kommer det upp ännu en textrad där det står "vill du radera detta inlägget" - Där klickar Du på -JA!!! - Sedan såå ska det RADERAS!!!
Hoppas jag inte missat nåt "led" - det är alltså flera som Du måste välja/markera på för att Ditt inlägg ska raderas!!!
Detblev lite komplicerat det här - men om jag minns rätt såå har jag fått med alla momenten i rätt ordning...
Är lite svårt att minnas när jag inte har sidan framför Mig!!!
Men Nu vet Du iaf på ett ungefär - hur Du ska göra... Såå håll ut och Lycka till!!!
Och funkar det inte såå kan Du alltid kontakta Admin - så hjälper Han/hon Dig!
Hälsningar Christina - chris i skåne
|
|
|