Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-04, 23:41   #28 (permalink)
Instinct
Banned
Silvermedlem

Reg.datum: May 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Symphony Visa inlägg
Vad är det du vill egentligen? träffa en flickvän? Tillfälligt ragg?.

Jag tror du får försöka ändra dina invanda betende genom att gå kurser eller läsa en bok om dejtning eller vad som helst.
Sanningen är den nog att det kommer fortsätta till ensamheten om du inte gör det. Men vill du inte inom 5 år kunna säga till dig själv..." Fan jag är glad att jag tog tag i mitt liv och pressade mig till den atraktiva personen jag verkligen är".

Ha det gött
Jag ÄR ju attraktiv idag dammit. Vad du säger är att jag ska ändra mig, sälja min personlighet, bara för att få lite mus. "Läsa en bok" så blir man som alla andra?

Jag är inte beredd att göra den kompromissen, och är osäker på om NÅGON borde vara det. Alla borde få vara som de är.

Du missar också att jag till stora delar förlikat mig med tanken på ensamhet.

Min frågeställning är om jag ska överge dualiteten helt och hänge mig åt min ensamhet, eller ändå tro att den kan infinna sig TROTS att jag är som jag är.

Vad jag vill är att vara med en tjej som är sådan att jag kan tycka om henne. Sen är det skitsamma om det är flickvän eller ett öppet förhållande.

Ironiskt att du som jag misstänker av bilden vill vara alternativ förespråkar att gå en kurs så att man blir som alla andra döda fiskar.
Instinct är inte uppkopplad   Svara med citat