Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-04, 17:27   #19 (permalink)
Johanna Ö
Senior Member
Platinamedlem

Johanna Ös avatar

Reg.datum: Aug 2007
Krediter: 4 044
Standard

Hej igen fiffis!

Naturligtvis har den här mannen "någon" form av känslor för dig. Frågan är kanske vilka, eftersom hans ord vinklas beroende på vad han själv behöver för stunden och i längden. Och den stora frågan är kanske om du kan nöja dig med att vara den "andra" kvinnan och bara vara en del av hans liv som är viktig? Det är bara DU som vet vad du vill offra och det är bara DU som kan bestämma vad som känns rätt för dig. Men försök att inte försköna den här mannen. Han verkar vara oerhört manipulativ och tro mig, det är jätte svårt att inte falla för det! Så var inte så hård mot dig själv för att du gjort det. Ta hand om dig själv istället och inse att DU är värd så mycket mer än det här! Var snäll mot dig själv och börja vårda dig själv. Det är endast så, som du kan få tillbaka makten över dig själv. (fast jag är å andra sidan inte expert så jag kan inte säga att det inte finns något bättre alternativ.............)

Kram på dig!