Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-03, 16:24   #1 (permalink)
ir62
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: May 2008
Standard Varför blir jag inte bra?

Jag gick i väggen 2003 och var sjukskriven i två år. Jag hade turen att få bra hjälp på vårdcentralen och fick också möjligheten att få komma till ett rehabiliteringshem för utbrända.
Det som hjälpte mig att komma tillbaka var bland annat gigong och avslappnings övningar.
Det var två tuffa år och till sist var jag på banan igen. Jag kände sug efter att börja jobba igen och var allmänt avslappnad i kropp och själ. Jag var dock tvungen att vårda mig genom att fortsätta med min gigongträning och avslappning.

Allting kändes bra tills i höstas då jag började känna mig trött och hängig igen och hade svårt att slappna av. Det började krypa i benen på mig och nu har det vandrat uppåt och det kryper i hela kroppen på mig. Jag har lätt att somna in men sover oroligt på natten och är aldrig utvilad. Dagarna är sega och det känns meningslöst. Jag gick till läkaren i höstas och hon skrev ut medicin till mig. Jag bestämde dock att jag skulle försöka utan medicin eftersom jag enligt min familj blev så frånvarande sist.

Nu sitter jag här och vet varken ut eller in, och dagarna känns tunga. Jag kommer inte ner i avslappnat läge i mina avslappningsövningar längre.

Vad ska jag ta mig till?
Ska jag börja medicinera igen?
Varför kryper det i hela kroppen?

Tacksam för råd, jag står inte ut längre. Jag vill vara glad och pigg. Jag vill vakna och känna glädje för en ny dag.

Ge mig råd, vad gör jag?
ir62 är inte uppkopplad   Svara med citat