Ämne: Lämnad
Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-03, 11:25   #3 (permalink)
vaknat
Member
Bronsmedlem

Reg.datum: May 2008
Standard Hallå Huddle

Tack för ditt svar!

Det ligger mycket i de du säger, Hon har tagit steget och köpt en bostadsrätt flyttar om 3 mån, jag letar boende.
Hon sa att hon funderat på detta under en längre tid och att det som fick henne att ta beslutet var att hon fick bekräftelse av en annan man men att det inte hände något men hon fick kännslor som fick henne att känna sig otrogen.
Hon har inte känns sig bekräftad av mig det senaste tiden, kännt att jag bryr mig mer om mina kompisar än henne.
Har levt mitt i bubbla som jag inte föstått att jag måste ta mig ur, hon har gång på gång sakt att vi inte pratar med varandra, och att hon inte kommer mig inpå livet.
Att jag är stängt och konflikträdd.
Det största problemet i vårt förhållande har varit mitt alkoholproblem, dricker inte i veckorna men när jag väl dricker finns det inget stopp, dricker till jag stupar oavsett var vi är på släktmiddag eller på krogen eller bröllopp.
Jag blir inte elak men mitt betende sårar henne fruktansvärt, och mycket av vårt tjafs kretsar runt det.
Men vi har jätte bra stunder ibland, då kännt att vi älskar varandra, när det kännts bra mellan oss lyckas jag alltid stöka till det igen, gång på gång.
Hon har sagt att vi inte har några mål tillsammans, och att vi försökt att flytta under många år men inte kommer till skott.
Hon har också ett barn som är 14år idag och jag kom in när han var 5 men pappan lever inte, dog när han var 1 så jag är hans enda pappa, han betyder mycket för mig.
Nu blir det lite rörigt här
Men jag känner mig frustrerad, jag vet att jag måste ge henne tid, mycket tid men det är svårt jag vill verkligen säga till henne att jag verkligen vaknat, och känner att jag har vaknat upp ordentligt.
Tror du att man kan ändra sig på så kort tid 5 veckor.?
vaknat är inte uppkopplad   Svara med citat